خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/03/21 - 09:25
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
انارکی محمدی:

پروازهای فرودگاه شهدای رفسنجان از ماه آینده راه‌اندازی می‌شود

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس دوازدهم، با بیان اینکه فرودگاه شهدای رفسنجان از استانداردهای روز دنیا برخوردار است، از راه‌اندازی پروازهای این فرودگاه از ماه آینده خبر داد.

احمد انارکی محمدی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با بیان اینکه جاده‌های حوزه انتخابیه‌اش نیاز به بهسازی و ایمن‌سازی دارند، گفت: جاده‌های این منطقه در شاهراه اصلی شرق به غرب قرار گرفته است یعنی شهرهای حوزه انتخابیه در مسیر تهران تا زاهدان قرار دارند و همچنان این وضعیت وجود داشته و مسیر دیگری وجود ندارد.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی، از وضعیت خطوط ریلی این منطقه به عنوان دیگر مشکلات موجود در آن یاد کرد و افزود: ما در این منطقه تنها یک خط ریلی داریم که از یزد به سمت کرمان می‌رود و نیاز است خط ریلی برای اتصال رفسنجان به بندرعباس و زاهدان نیز ایجاد شود.

وی تصریح کرد: ما در این منطقه فرودگاه شهدای رفسنجان را داریم که از استانداردهای روز دنیا برخوردار است اما متاسفانه پروازهای آن برقرار نشده است و با توجه به اینکه تجهیزات به‌روز در این فرودگاه فراهم شده است باید این فرودگاه را از لحاظ مجوزهای لازم تقویت کرد تا شهرستان‌های رفسنجان، انار، شهربابک‌ و زرند بتوانند از پروازهای این فرودگاه بهره‌مند شوند.

این نماینده مردم در مجلس دوازدهم، تاکید کرد: هم‌اکنون در حال پیگیری هستیم که بتوانیم تا ماه آینده پروازهای این فرودگاه را در جهت تامین رفاه مردم این منطقه راه‌اندازی کنیم و به گونه‌ای برنامه‌ریزی شده است که هفته‌ای دو تا سه پرواز در آن انجام شود و در کنار آن پرواز به کشور عراق هم راه‌اندازی شود./

پایان پیام

  • کد خبر : 379352
مرضیه جلیلی
خبرنگار

مرضیه جلیلی

آخرین اخبار